18.10.05

VoLvO!

Que pasa xente!Aquí estou de novo! E dieredes"NOOOOooomm...!" mais eu digo"SIIIiiiiiii...! Home entendo que ser espectadores do que ocorre no meu subconsciente pode ser algo caótico, pero que lle queredes, falar coas paredes está moi visto. Levo dende que acabou o curso pasado dicíndolle a Alex, un día destes a ver se meto algo no blog, e xa vedes o cansina que podo chegar a ser porque ata hoxe nada. O caso é que esta tarde xuntáronse moitas razóns, entre elas que teño deberes, chove, na miña casa fai frío (non sabedes o quentiños que se está aquí na biblioteca, e hai Internet gratis... Unhas cañiñas e estou no ceo), miña nai quedaba berrando, paso de quedar soa coa avoa... En fin, soltei que ía facer un traballo de tecnoloxía e aquí estou. Estiven pensando na xente, porque mira que ai xente rara, e a min co que me gusta analizar... Todos somos distintos pero, non credes que hai dous tipos de personalidade que nos agrupan (polo menos aos da miña idade)? Poñamos un exemplo, ti vas a unha festa das de por aquí e o que ves é sempre o mesmo: @s que se fan os borrachos e se poñen a facer o tolo (pode ser coa moto/coche ou o tolo a secas) simplemente para que se fixen neles, os que andan detrás de calquera tipa buscando en que pasar a noite, as que se poñen a ensinar todo e a intentar que lles entren[...] Os deste saco son xente moi sinxela, só actúan por motivos absurdos; pero tamén ai outro tipo de persoas, @s que non se dan analizado psicoloxicamente, que teñen as ideas máis claras, que van ao seu, xente interesante, curioso... Non sei a que vén todo isto, ás veces asústome, estoume raiando que meto medo... Creo que me teño que ir, e paso de dar explicacións así que... Aburiño!
BY MARÍA